středa 12. února 2014

Nová IMHO absurdní výzva Facebooku: Půl litru piva na ex

V posledních dnech se na Facebookových profilech šíří absurdní výzva pití půl litru piva na EX. Pokud patříte k těm šťastnějším a tento "SUPER HIT" se k Vám ještě nedostal, tady jsou pravidla. Hra spočívá v tom, že nominovaný musí do 24 hodin vypít půl litru piva na EX. Po splnění má nominovat další tři účastníky této nesmyslné výzvy. Pokud tak neučiní, dluží člověku který ho nominoval basu piv. A já se ptám proč sakra? Proboha proč bych někomu měl kupovat basu piva jen kvůli tomu, že mě označil na této totální zhovadilosti?!






Je zajímavé, že se výzva šíří především pomocí Facebooku. Na sociálních sítích Google Plus či Twitter jsem ji ještě nezahlédl.

Celé tyhle řetězové sračky mne strašně vytáčí! Ať jde o e-maily, SMS, dopisy, statusy že pokud něco neodešlu 15 lidem do tolika a tolika, chytnu rakovinu pravého varlete a celá moje rodina vymře na Černý kašel zmutovaný do Sloní chřipky!!!

Lidi co mi spamují cokoliv těmahle kravinami putují rovnou do ignore listu a bude tak stejně naloženo i s dotyčným, který mi pošle tuhle retardovanou výzvu!

Celá tato hovadina je napodobenina slavnější výzvy zvané #NekNominate. Tam se pravidla liší v tom, že člověk má vypít co nejvíce alkoholu a udělat šílenost, kterou se nominovaní mají snažit překonat. Tato verze výzvy je ještě víc debilní a navíc i nebezpečná.

Tady jsou videa toho, jak vypadá originál:





Každopádně u těchto videích jsem se alespoň zasmál, což byl nejspíš záměr. Tedy alespoň v to doufám, protože jinak nechápu, proč by někdo tyhle kraviny dělal. O tom, že by se člověk měl zasmát nad videem jak někdo sedí na gauči a lemtá pivo kolem minuty, tedy spíš to vypadá že se v tom pomalu každou chvíli má utopit, se říct nedá.

Žádné komentáře:

Okomentovat