čtvrtek 13. února 2014

Dnešní děti a League of Legends komunita

Přibližně před rokem a půl jsem začal hrát online hru League of Legends. Výborná hra, která mě opravdu chytla a drží. Teď ale nechci psát o hře, nýbrž o české a slovenské komunitě v této hře. Když to shrnu v jedné větě - 80% hráčů jsou polodementní vypatlaní kidi, kteří by se měli vzdělávat a ne sedět u PC hry. A to je věc, která mě ve hře vyloženě sere. Kor když si uvědomím, že tyhle zvratky mě budou v důchodu živit.

Chování ve hře


Hru hraje v podstatě celý svět. Zajímavé ale je, že většina toxic hráčů pochází právě z Čech, Slovenska, pak ještě z Polska, Francie a Ruska. Čím to asi bude? Právě tím, že to hrajou ti malí bezmozci s IQ Ivety Bartošové po patnácti dvánáctkách.

Jsem z těch hráčů, kteří se snažejí za každou cenu nadávky spoluhráčů umírnit a držet team v klidu, protože na rozdíl od těch ostatních mám mozek a vím jak se používá. Tím pádem také vím, že jakmile se začne flamovat, naprosto to shodí morálku celého teamu a to ve většině případů znamená prohru. Co na tom nechápou ostatní?

Dám příklad:

<A> Please, play defensive <B>
<B> vomrdám ty madku ti pýčo!
<A> Please English.
<B> jdy do píči z engliš ti zasranej kokote

Ano a přesně tohle je naprosto standartní chování českých dětí ve věku 14 a méně. Ty vole rodiče! To si neumíte ty mladý zmrdy alespoň trochu ohlídat? Jako rodič si snad musím všimnout už jen třeba toho, že čeština mého dítěte je na úrovni krypla - zabavit počítač, zamknout do pokoje s učebnicema a ať se učí. Co čekáte, že z něj vyroste?

OK, ve hře se chování potomka asi hlídá blbě. Kde se ale hlídá dobře? Facebook!

Chování mimo hru - Facebook komunita ,,League of Legends.. :D Cze"

Přibližně před půl rokem jsem na Facebooku objevil skupinu League of Legends.. :D Cze. A teprve v tu chvíli jsem si uvědomil, že Čechy jdou do řádné píči. Tolik nepochopitelného chování, gramatických chyb a imbecilního hatu na jednom místě není ani v nejmenované největší české cikánské osadě.

Skupinu na Facebooku beru něco jako diskuzní fórum. Člověk se na něco zeptá a dostane odpověď. Neee, tady to neplatí.

Otázka: Poraďte prosím nejlepší build na Oriannu.

"Odpovědi": 

Low farm
Low build
Jdi do píči kreténe
Ti jsy kokot bronsáckei
Ocelote je Slovák!
Xpeke je Maďar.
.....

Podle profilů bych to viděl tak na 11, 14, 12 a 12 let. A tohle je prosím normální chování budoucnosti národa. Proč? No jistě, že za to můžou v první řadě rodiče, kteří svoje děti vůbec nehlídají. Je těžké si založit Facebook, přidat si toho svého miláčka do přátel a čas od času se podívat co píše? Jak vystupuje na sociální síti? 

Další z příspěvků:
poslal jsem matku do picee rekl ze se my do skoli nechce nekdo hru 

To jako vážně? Vypadal na 13. Vůbec neřeším to, jestli se snaží zamachrovat aby vypadal důležitě. Spíš to, že si vůbec něco takového dovolí napsat. Na rodiče! Krom toho ten školu očividně potřebuje! 

Vydět, slišet, dej my, vi jste.

Naprostá normálka.

Zkuste někdy zavítat do této skupiny. Po chvíli pochopíte. Já už tam mám naštěstí ban. A ani nevím za co. Nehatoval jsem, snažil jsem se radit, ale dostal jsem ho. A ostatní, co tam pořád píčujou? Ty jsou v klidu. Vždyť od toho ta skupina asi je.

Z takhle krátkého článku možná nevyzní, že je to až takový problém. Že se děcka časem zklidní a budou v pohodě. Ne, to nebudou. I ředitel mé bývalé střední mi potvrdil, že jim na školu chodí víc a víc retardů a vymaštěnců. 

Čekám tu hate na mojí osobu s tím, že já toto vlastně taky píšu jako vulgární hovado. Ano, ale já už mám po škole a jsem pracující osoba. Potřebuji se vzdělávat už jen v oboru a tak i dělám. Co ale tyhle mlaďasové? Ty na všechno totálně serou. Co z nich s tímto přístupem bude? A co rodiče? To už tu výchovu vážně vůbec neřešejí?

2 komentáře:

  1. Krásně shrnuto. A jedno jedno, jestli jsi na Westu nebo Eastu, všude mají v hlavách nas... vymeteno. Trollové a záměrní feedeři. Můžeš je usměrňovat jak chceš, ale stejně to nemá cenu. Můžeš je jen vyignorovat.

    LoL je super hra, ale ta komunita je otřesná. Jednou za deset her (pokud vůbec) chytneš super tým, který spolupracuje a to je tak povznášející pocit, dokud se nepustíš do další hry, kde se to zase opakuje od začátku.

    Super shrnutí na LoL scéně. GG :)

    OdpovědětVymazat
  2. LoLko je dobrá hra, ale ty děti to kazí. Mohla by být alespoň hranice od 15ti let výš. Ale to Riot neudělá, jelikož příjmy ze hry jsou příjmy ze hry :)

    OdpovědětVymazat