úterý 5. listopadu 2013

Výhra u portálu SVĚT ANDROIDA

Vloni jsem hlasoval v anketě Android roku 2012 a vůbec mne nenapadlo, že bych mohl něco vyhrát. O to větší překvapení bylo, když mne upozornil +Jakub Sedmák při hraní Ingressu na výsledky a já že jsem onen výherce tabletu Nexus 7. Radost byla obrovská!

Výsledky byly vyhlášeny 18.12.2012, ale o výhře jsem neustále pochyboval, nemohl jsem uvěřit že jsem byl opravdu vylosován já. Občas jsem se snažil komunikovat na G+ s portálem +SvětAndroida.cz, protože do 10.1.2013 nedorazil mail, kde by oficiálně výhercům oznámili výhru (opravdu to byla dlouhá doba a nejistota). 15.1.2013 jsem se dočkal, mail přišel. Ano jsem to opravdu já co vyhrál (vlna radosti byla opět zde).





Po dalších 15ti dnech čekání se mi tablet objevil na stole. Tabletu jsem si užíval plnými doušky, to jsem ovšem nevěděl, že ne na dlouho. Přesněji do 17.7.2013, toho dne z ničeho nic displej zčernal a hotovo, nic s tabletem nešlo. Delším zkoumání jsem zjistil, že jeví známky života, displej jakoby svítil, ale nic na něm vidět nebylo. Sakra, to jsem si tabletu moc dlouho neužil... Další den jsem zkusil kontaktovat +SvětAndroida.cz, zda je možná nějaká reklamace u výrobce. Do 5.8.2013 žádná reakce, zkusil jsem se připomenout přeci jen bylo dost volna o prázdninách, byly dovolené atd. No upomínka pomohla, přišla odpověď abych tablet poslal a prý mu zkusí nějak domluvit. Opět jsem byl optimistický a doufal, že to nějak zařídit půjde. Tablet jsem bohužel poslal až 6.9.2013, jak jsem už psal byly dovolené a já měl taky nějaké volno a nestíhal poštu.

O tom, že jim tablet dorazil jsem se dozvěděl 16.9.2013 po odeslání mailu do redakce, protože do té doby jsem neměl žádné informace, zda-li vůbec dorazil. Údajně již portál zjišťoval možnosti reklamace (nebo nezjišťoval?). 30.9.2013 jsem se opět zkusil připomenout, šlo mi především o informaci, jestli nějak pokročili a tablet je třeba už alespoň na cestě do servisu. Odpověď opět žádná! Fajn, mají moc práce tak si ještě chvíli počkám. Uplynulo dalších 14 dnů (bylo tedy již 30.9.2013) a do +SvětAndroida.cz putoval znovu mail ohledně informací. Opět nic?!? To už snad není možný, fajn počkám ještě týden. Týden (už tedy bylo 7.10.2013) uběhl jako voda a já musel psát další upomínku. A hle, odpověď zde byla během chvíle, bohužel odpověď, kterou jsem nečetl moc rád.

"Dobrý den Tomáši,
omlouvám se za odmlku v komunikaci, máme hodně napilno.
Tablet se nám bohužel po komunikaci s výrobcem nepodařilo vyreklamovat, takže vám jej zasíláme zpátky."

Byl jsem vcelku zklamán, ale co se dá dělat. Očekával jsem, že během pár dní mi na stole přistane balíček a do opravy se zkusím pustit sám. Tedy ne tak úplně sám, spíš že si koupím displej a vymění mi ho +Lukáš Hanuš. No jo, jenže 31.10.2013 jsem pořád tablet neměl zpátky! To už mi pomalu docházely nervy. Zkusil jsem se tedy opětovně připomenout, zda-li už tablet putuje zpátky. Jistě že neputoval, odpověď byla obdobná jako posledně.

"Dobrý den Tomáši,
trochu se nám balíček zasekl mezi ostatní prací, ale dnes jej odesíláme k vám.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobení komplikace."

Když jsem viděl přístup a rychlost odpovědí, říkal jsem si zda vůbec nějaká komunikace s výrobcem proběhla. Tablet se mi dostal do rukou včera 4.11.2013. Nedalo mi to a začal jsem hledat nějaký mail na podporu přímo v ASUSu. Po chvíli hledání jsem měl vyplněný dotazník a letěl na jejich podporu. Odpověď zde byla během pár hodin a vážně mě překvapila!

"Dobry den,

opravu si muzete sjednat pomoci formulare na strance www.asus.cz/rma . Podle nasich internich udaju je na vyrobek zaruka do 17.12.2014."

Takže reklamaci samozřejmě objednávám. Vážně by mě zajímalo, s kým tedy +SvětAndroida.cz vůbec komunikoval, nebo jestli se vůbec ke komunikaci dostal (spíš byli zahlceni prací a nedostali se k tomu)?

Když v březnu +SvětAndroida.cz spustil:

Svět Androida spouští „Premium účty“ se sloganem „Buďte nám blíž“.


velmi rád jsem je podpořil a premium účet si zaplatil. Že bych jim byl nějak blíž, nebo že by alespoň komunikace probíhala nějak jednoduše se říct nedá.

Když to shrnu, tak tablet byl pomalu delší dobu na cestách a válel se kdo ví kde než jsem ho měl já v rukou. Snad poslední cesta s reklamací nebude trvat tak dlouho.

2 komentáře:

  1. Dobrý den Tomáši, jsem rád, že se vám tablet podařilo vyreklamovat. Nám se to i přes všechno úsilí nepodařilo. Je trochu škoda, že jste tuto iniciativu nevyvinul již dříve, mohli jsme si na obou stranách ušetřit čas.

    Co se týče prodlev v komunikaci, se omlouváme, časově jsme na tom opravdu velmi špatně. Ale snažili jsme se vám vyjít vstříc, přestože se na výhry reklamace nevztahují. Děkujeme za feedback a věřím, že nám přízeň zachováte.

    Pěkný den.

    *Intenzivně začínáme nabírat nové lidi do týmu, tak abychom odbourali prodlevy v komunikaci.

    Petr Mišák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jistě odbouráté i měsíční prodlevu v komunikaci o tom, kdy bude RoadShow v Plzni, že?

      Vymazat